Ransuco Oy toimittaa navetan, sikalan ja tallin sisustusratkaisut sisältäen eläinten kalusteet, lannanpoiston, ilmastoinnin, veden ja ruokinnan sekä huollon.
Rekisteri- ja tietosuojaseloste
Tämä on Ransuco Oy:n EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (GDPR) mukainen rekisteri- ja tietosuojaseloste. Laadittu 1.3.2022. Viimeisin muutos 16.3.2022.
1. Rekisterinpitäjä
Ransuco Oy, Verstaantie 4, 31500 Koski Tl
2. Rekisteristä vastaava yhteyshenkilö
Maija-Liisa Piiparinen
Ransuco Oy
Verstaantie 4, 31500 Koski Tl
Puh. 02 484 080
maija.piiparinen@ransuco.fi
3. Rekisterin nimi
Ransuco Oy:n asiakasrekisteri.
Henkilötietoja käsitellään tarkoituksissa, jotka liittyvät asiakassuhteen hoitamiseen, hallinnointiin ja kehittämiseen, palvelujen tarjoamiseen ja toimittamiseen sekä palvelujen kehittämiseen ja laskutukseen liittyen. Henkilötietoja käsitellään myös mahdollisten reklamaatioiden ja muiden vaatimusten selvittämisen edellyttämissä tarkoituksissa.
Lisäksi henkilötietoja käsitellään asiakkaille suunnatussa viestinnässä kuten tiedotus- ja uutisointitarkoituksissa sekä markkinoinnissa, jonka osana henkilötietoja käsitellään myös suoramarkkinointiin ja sähköiseen suoramarkkinointiin liittyvissä tarkoituksissa.
Asiakkaalla on oikeus kieltää hänelle kohdistettu suoramarkkinointi.
Rekisterinpitäjä käsittelee tietoja itse sekä hyödyntää henkilötietojen käsittelyssä rekisterinpitäjän puolesta ja lukuun toimivia alihankkijoita.
Henkilötietojen käsittelyn oikeusperusteita ovat seuraavat EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen (jäljempänä myös ”GDPR”) mukaiset perusteet:
Henkilötietoja kerätään rekisteröidyltä henkilöltä itseltään.
Henkilötietoja kerätään ja päivitetään myös sovellettavan lainsäädännön rajoissa yleisesti saatavilla olevista lähteistä, jotka liittyvät rekisterinpitäjän ja rekisteröidyn henkilön välisen asiakassuhteen toteuttamiseen ja joiden avulla rekisterinpitäjä toteuttaa asiakassuhteiden ylläpitämiseen liittyviä velvollisuuksiaan.
Rekisteriin kerättyjä tietoja säilytetään ainoastaan niin kauan ja siinä laajuudessa kuin on tarpeellista suhteessa niihin alkuperäisiin tai yhteensopiviin tarkoituksiin, joihin henkilötiedot on kerätty.
Henkilötietojen säilyttämisen tarvetta arvioidaan [kuvaus tähän millaisin väliajoin tietojen säilyttämisen tarvetta arvioitaisiin, esimerkiksi viiden vuoden välein tms.]; ja joka tapauksessa rekisteröityä henkilöä koskevat tiedot poistetaan rekisteristä [kuinka monta vuotta] sen jälkeen, kun kyseisen rekisteröidyn asiakassuhde rekisterinpitäjään on päättynyt, ja asiakassuhteeseen liittyvät velvollisuudet ja toimenpiteet on suoritettu loppuun. Esimerkiksi kirjanpitotositteita säilytetään viisi vuotta tilikauden päättymisestä.
Rekisterinpitäjä arvioi tietojen säilyttämisen tarpeellisuutta säännöllisesti sisäisten käytännesääntöjensä mukaisesti. Lisäksi rekisterinpitäjä toteuttaa kaikki mahdolliset kohtuulliset toimenpiteet sen varmistamiseksi, että käsittelyn tarkoituksiin nähden epätarkat, virheelliset tai vanhentuneet henkilötiedot poistetaan tai oikaistaan viipymättä.
Henkilötietoja ei luovuteta ulkopuolisille tahoille.
Henkilötietoja sisältäviä aineistoja säilytetään lukituissa tiloissa, joihin on pääsy ainoastaan nimetyillä ja tehtäviensä vuoksi pääsyyn valtuutetuilla henkilöillä.
Henkilötietoja sisältävä tietokanta on palvelimella, jota säilytetään lukitussa tilassa, johon on pääsy ainoastaan nimetyillä ja tehtäviensä vuoksi pääsyyn valtuutetuilla henkilöillä. Palvelin on suojattu asianmukaisella palomuurilla ja teknisellä suojauksella.
Tietokantoihin ja järjestelmiin on pääsy vain erikseen myönnettävillä henkilökohtaisilla käyttäjätunnuksilla ja salasanoilla. Rekisterinpitäjä on rajannut käyttöoikeudet ja -valtuudet tietojärjestelmiin ja muihin tallennusalustoihin siten, että tietoja pääsevät tarkastelemaan ja käsittelemään ainoastaan niiden lainmukaisen käsittelyn kannalta tarpeelliset henkilöt. Lisäksi tietokantojen ja järjestelmien käyttötapahtumat rekisteröityvät rekisterinpitäjän IT-järjestelmän lokitietoihin.
Rekisterinpitäjän työntekijät ja muut henkilöt ovat sitoutuneet noudattamaan vaitiolovelvollisuutta ja pitämään salassa henkilötietojen käsittelyn yhteydessä saamansa tiedot.
Rekisteröidyllä on seuraavat EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen mukaiset oikeudet:
Rekisteröidyn oikeuksien toteuttamista koskevat pyynnöt osoitetaan kohdassa 1 mainitulle rekisterinpitäjän yhteyshenkilölle.
Alla olevat palvelut keräävät anonymisoitua tietoa sivuilla vierailuista ilman henkilökohtaisia tietoja. Google Analytics
Sivuilla vierailun perusteella saatamme tehdä kohdennettua mainontaa seuraavissa palveluissa
Facebook, uutiskirje
Nämä toimitusehdot ovat voimassa 16.2.2022 alkaen.
Ransuco Oy
Rinteläntie 23
03400 Vihti
02 484 080
info@ransuco.fi
2358042-3
Ransuco Oy:n verkkokauppa on tarkoitettu kotimaisille maataloudessa toimiville yrityksille ja yrittäjille. Verkkokaupan hintoihin lisätään 24 % alv. Myynti Suomen ulkopuolelle on verotonta.
Ulkomainen yritys voi ostaa verkkokaupasta maksamalla tuotteen ennakkoon. Rahtikulut veloitetaan toteutuneen mukaan. Pystymme tarjoamaan edulliset rahdit Euroopan alueella.
A foreign company with a valid VAT-number inside the EU can buy products without VAT by paying them beforehand. Freight will charged according to the costs. Our transport prices are competitive in Scandinavia and the Baltics.
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.
Maksutapana käytämme Ransuco Oy:n normaalia käytäntöä eli maksu laskulla, 14 pv netto.
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.
Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Ransuco Oy
Rinteläntie 23
03400 Vihti
02 484 080
info@ransuco.fi
2358042-3
Toimituskulut sisältävät rahti- ja pakkauskulut.
Toimitus pääsääntöisesti Postin Express Day 14 pakettina, joka pääsääntöisesti toimitetaan tilausta seuraavana päivänä suoraan asiakkaan tilalle. Suuremmat kuljetukset toimittaa Schenker. Toimitusaikavaraus on 1-4 päivää. Tätä pidempi toimitusaika on merkitty tuotteen tietojen yhteyteen verkkokaupassa. Ilmoitamme mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilauksen jälkeen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.
Yritysasiakkaille palautus on mahdollista, jos tuote on viallinen. Palautuksesta on sovittava Ransuco Oy:n kanssa ennen palautusta. Muistathan tarkastaa paketin kunnon kun otat sen vastaan.
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Peruutusoikeus ja palautusehdot -kohdassa mainittuun osoitteeseen tai soittamalla yhteystiedoissa mainittuun puhelinnumeroon. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemanne toimitustavan kuljetusyhtiölle.
Yhteydenotto tilauksiin liittyvissä asioissa:
info@ransuco.fi
Puh. 02 484 080, iltaisin ja viikonloppuisin 050 375 2222
Teknisen kaupan yleiset myyntiehdot tästä